Garantija

vector

2 godine za podnošenje reklamacije
Svaki proizvod u našoj trgovini možeš reklamirati u roku od 2 godine sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, uključujući proizvode kupljene tijekom promotivne akcije.

vector

Razmatramo reklamacije u roku od 15 dana.
Rješenje šaljemo e-mailom u roku od 15 dana.

Je li proizvod oštećen tijekom korištenja ili ima skriveni nedostatak? Reklamaciju možeš podnijeti online. Saznaj više u nastavku.

Za podnošenje reklamacije potrebno je poslati:

  • 1. Broj narudžbe (možeš ga pronaći na svom korisničkom računu u kategoriji "Moje narudžbe" ili u e-mailu koji smo poslali kao potvrdu narudžbe.)

  • 2. Broj bankovnog računa (IBAN). Broj računa u formatu IBAN HR 11 1111111 1111111111

  • 3. Jednu fotografiju cijelog proizvoda i maksimalno 2 fotografije oštećenja
    Provjeri jesu li fotografije jasne i da li je na njima vidljiv cijeli proizvod i oštećenja.

Za podnošenje reklamacije ispuni online obrazac. Provjeri jesu li detalji u obrascu točni. To će nam omogućiti brže razmatranje tvoje reklamacije.

Za podnošenje reklamacije potrebno je poslati nam oštećeni sat i ispunjen obrazac za reklamaciju. Na reklamaciju ćemo odgovoriti u roku od 15 dana od primitka proizvoda.

Svoj sat možeš reklamirati na dva načina:

  • - Zbog materijalnog nedostatka
    Reklamaciju zbog materijalnog nedostatka možeš podnijeti u roku od 2 godine od dana primitka sata. Reklamacije ovog tipa razmatra MODIVO S.A.

  • - Na jamstvo proizvođača
    Reklamacije na osnovu jamstva proizvođača razmatra tvrtka, koja je dala jamstvo za sat. Odluku o reklamaciji primit ćeš e-mailom odmah po povratu sata sa servisa.

Za podnošenje reklamacije potrebno je: :

  • 1. Broj narudžbe - možeš ga pronaći na svom korisničkom računu u kategoriji "Moje narudžbe" ili u e-mailu koji smo poslali kao potvrdu narudžbe.

  • 2. Broj bankovnog računa Broj računa u formatu IBAN HR 11 1111111 1111111111.

  • 3. Jamstveni list, ako je bio priložen uz sat

  • 4. Obrazac za reklamaciju u papirnatom obliku

Reklamacija sata korak po korak:

1. Ispiši i ispuni obrazac za reklamaciju.

Pažljivo ispuni sva potrebna polja. Provjeri jesu li podaci točni. To će nam omogućiti brže razmatranje reklamacije.

2. Pripremi paket za slanje:

Paket treba sadržavati:

- Osigurani sat.

- Ispunjen obrazac za reklamaciju.

- Jamstveni list, ako je bio priložen uz sat prilikom kupnje.

Važno: Pažljivo zaštiti paket od oštećenja u transportu.

3. Pošalji besplatno paket, naruči kurira putem stranice ecipele.gls-croatia.com

Opciju resetiranja obrasca možete pronaći nakon proširenja izbornika (tri točke s desne strane).

PLATFORMA ZA INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA

Prema Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća br. 524/2013 od 21. svibnja 2013., pružamo elektroničku vezu na platformu za internetsko rješavanje sporova: ec.europa.eu/odr. Platforma za internetsko rješavanje sporova je, među ostalim, izvor informacija o oblicima izvansudskog rješavanja sporova koji se mogu pojaviti između prodavača i potrošača. Podsjećamo e-mail adresa na koju nas možete kontaktirati: [email protected]