DSA
U našoj Internet trgovini postoje usluge koje zadovoljavaju definicije neizravnih usluga navedene u Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća od 19. listopada 2022. – Akt o digitalnim uslugama (Digital Services Act, DSA).
Takve usluge su:
-
a) recenzije – funkcija koja vam omogućuje objavljivanje recenzija o proizvodima;
Kako bi naši Kupci mogli potpuno sigurno koristiti našu Internet trgovinu, ulažemo sve napore da ilegalni sadržaj eliminiramo iz gore navedenih usluga odmah nakon otkrivanja i provjere. Ova pravila vrijede i za naše Kupce. Stoga, korištenjem naše Internet trgovine, ne prenosite niti objavljujte nezakonit sadržaj.
Ilegalni sadržaj je informacija koja, sama po sebi ili pozivanjem na određenu radnju, nije u skladu s opće važećim zakonom ili Pravilnikom. Ilegalni sadržaj može uključivati posebno:
-
- sadržaj koji krši autorska prava;
-
- sadržaj koji je diskriminirajući, uvredljiv, vulgaran, potiče mržnju ili na drugi način krši osobna prava;
-
- prezentacije Proizvoda i informacija o njima koji ne ispunjavaju određene zakonske uvjete ili krše prava drugih subjekata.
Možete objavljivati recenzije o Proizvodima pod uvjetom da ste Proizvod koji recenzirate stvarno kupili i testirali. Dodatno, zadržavamo pravo da možemo odbiti objavu recenzija koje:
-
a) dovode u zabludu;
-
b) napisane su u zamjenu za naknadu;
-
c) sadrže reklamni ili marketinški sadržaj ili se odnose na tzv. plasman proizvoda;
-
d) sadrže poveznice na web-stranice;
-
e) krše osobna prava ili načela društvenog suživota;
-
f) sadrže osobne podatke ili druge osjetljive podatke;
-
g) ne odnose se na proizvod;
-
h) sadrže Sadržaj koji je vulgaran ili se općenito smatra uvredljivim, a Sadržaj recenzije se automatski provjerava po pitanju određenih riječi koje se općenito smatraju vulgarnim ili uvredljivim.
Možemo sami saznati za nezakoniti sadržaj, ali također možemo primiti informacije o njegovom postojanju od bilo koje osobe ili subjekta, uključujući pouzdane subjekte čijim prijavama uvijek dajemo prioritet.
Ne provodimo prethodnu i automatiziranu identifikaciju i provjeru nezakonitog sadržaja. Sve odluke o njima donose se kada dobijemo informaciju da postoje, od strane ljudi koji imaju odgovarajuće znanje.
Čim dobijemo informaciju o postojanju ilegalnog sadržaja, uklonit ćemo ga ili onemogućiti mu pristup.
Ako nam primatelj naše usluge pruži informacije o sadržaju koji je nezakonit ili nije u skladu s Pravilnikom, također možemo:
-
a) ograničiti vidljivost određenih informacija, uključujući njihovo brisanje, sprječavanje pristupa njima, depozicioniranje;
-
b) obustaviti ili prekinuti pružanje usluge u cijelosti ili djelomično;
-
c) obustaviti Račun ili raskinuti ugovore o pružanju elektroničkih usluga u vezi s Računom.
Uvijek poštujemo temeljna prava primatelja naših usluga i pravo na slobodu izražavanja i informacija. Zainteresiranim primateljima određene usluge dajemo obrazloženje zašto smo primijenili ograničenja.
Zakon nas obvezuje na poduzimanje radnji koje su u njemu navedene ili davanje navedenih podataka ako dobijemo nalog od ovlaštenog sudskog ili upravnog tijela. Ako se ove radnje tiču vas ili sadržaja koji ste dostavili, obavijestit ćemo vas o primitku takvog naloga u roku koji je u njemu naveden ili, ako takav rok nije naveden, najkasnije kada poduzmemo odgovarajuću radnju.
Kada primijetimo bilo kakvu informaciju koja ukazuje na mogućnost počinjenja kaznenog djela koje ugrožava život ili sigurnost osoba, odmah obavještavamo nadležna tijela za provedbu zakona ili pravosudna tijela dotične države članice ili država članica. Štoviše, dijelimo sve dostupne informacije kako bismo učinkovito reagirali na ovo pitanje. Naš prioritet je osigurati sigurnost i zaštitu interesa naših Kupaca.
Ako primijetite ilegalni sadržaj u našoj usluzi, imate pravo to nam prijaviti. To možete učiniti putem obrasca dostupnog na ovoj stranici, odabirom opcije „Nezakoniti sadržaj na web-stranici“.
Ako ste primatelj određene usluge, prijavljujete nezakoniti sadržaj i ne slažete se s našom odlukom ili njezinim opravdanjem u vezi s nezakonitim sadržajem ili sadržajem koji nije u skladu s uvjetima naših usluga, imate pravo podnijeti prigovor na isti u roku od 6 mjeseci od kada smo vas o tome obavijestili. Prigovor možete podnijeti elektroničkim putem, slanjem obrasca dostupnog na ovoj stranici, odabirom opcije „Prigovor na odluku“.
Odgovorit ćemo na vaš prigovor što je prije moguće i razjasniti nedoumice koje ste izrazili.
Pozor: Ako je prigovor ili prijava neutemeljena, obavijestit ćemo prijavitelja. Međutim, ukoliko se dani prigovor ili prijava ponavlja, unatoč upozorenju prijavitelju, imamo pravo obustaviti razmatranje prigovora koje je on uputio na razdoblje od 12 mjeseci.
Kontaktna točka za tijela država članica, Komisiju i Vijeće za digitalne usluge na poljskom i engleskom jeziku: [email protected]